|
Ametnikud
|
|
Ametijuhend |
|
Haridus: keskeri (asjaajaja) |
Töösuhte vorm: ametisse nimetatud |
Nimetab ametisse: maavanem |
Allub: maasekretär, sekretariaadi juhataja |
Asendaja: sekretär-asjaajaja |
Asendab: sekretariaadi juhatajat |
Ametikoha eesmärk: Maavalitsuse täpse ja õigeaegse asjaajamise tagamine ja arhiivi töö korraldamine. |
PÕHIKOHUSTUSED:
- korrespondentsi vastuvõtmine, avamine, registreerimine, paljundamine ja täitjatele edastamine;
- dokumentide koostamise, kooskõlastamise ja allakirjutamise korraldamine;
- väljasaadetavate dokumentide trükkimine, vormistamine ja väljasaatmine;
- väljasaadetavate kirjade frankeerimine ja läbikandmine;
- fakside saatmine, vastuvõtmine ja registreerimine;
- dokumentide tähtajalise (õigeaegse) täitmise kontrollimine;
- dokumentidest koopiate ja väljavõtete tegemine ning kinnitamine;
- dokumentide süstematiseerimine, hoidmine, kasutamine ja hävitamine;
- kantselei toimikute loetelu koostamine, toimikute vormistamine ning ettevalmistamine järgnevaks säilitamiseks;
- dokumentide arhiveerimine;
- maavalitsuse arhiivi korrastamine ja säilitamine;
- otsese juhi antud ühekordsete ülesannete täitmine.
VASTUTUS:
- vastutab oma tööülesannete õigeaegne, täpse ja korrektne täitmise eest;
- vastutab kodanikele antava info õigsuse eest;
- vastutab ametisaladuse, ametialase info kaitsmise ja hoidmise eest;
- vastutab dokumentide korrektse ja õige trükkimise ning haldusdokumentide vorminõuete täitmise eest;
- vastutab saabunud dokumentide säilimise eest;
- vastutab maavalitsuse arhiivi pidamise eest;
- vastutab tööülesannete täitmiseks tema kasutada antud maavalitsuse hallatava riigivara säästliku ja heaperemeheliku kasutamise eest.
ÕIGUSED:
- saada tööks vajalikku informatsiooni osakondade juhatajatelt ja maavalitsuse teistelt töötajatelt oma otseste tööülesannete täitmiseks;
- saada täienduskoolitust töö tulemuslikkuse tõstmiseks;
- saada trükkimiseks arusaadavalt kirjutatud algdokumente.
|
|
|
|
|