www by c m a Järva Maavalitsus

Avaliku teenuse standard avaldustele ja märgukirjadele vastamise kohta  
Maaosakonna toimingud  
Haridus-ja kultuuriosakonna toimingud  
Perekonnaseisuosakonna toimingud  
Sotsiaal-ja tervishoiuosakonna toimingud  

Otsing: 

  Toimingud Avaliku teenuse standard avaldustele ja märgukirjadele vastamise kohta
Avaliku teenuse standard avaldustele ja märgukirjadele vastamise kohta

KINNITATUD
Järva maavanema
03. detsembri 2002. a
korraldusega nr 1624


AVALDUSTELE JA MÄRGUKIRJADELE VASTAMINE

Käesolev standard kehtib nende avalduste ning märgukirjade suhtes, mille läbivaatamise kord ei ole reguleeritud eriseadustega.

Avaldus (taotlus) on pöördumine, millega taodeldakse maavanema korralduse andmist (nii avalduse esitaja enda kui ka kolmanda isiku suhtes), toimingu tegemist (nt arvamuse saamine, raha maksmine, eseme üleandmine) või sellise teabe väljastamist, mis ei ole teabenõudele vastamine.
Märgukiri on pöördumine, millega taodeldakse maavalitsuse tegevuse mõjutamist (nt soovitused ja ettepanekud maavalitsuse töö korraldamiseks), antakse teavet või kaevatakse maavalitsuse ametnike toimingute peale.

Avaldus või märgukiri esitatakse selgesti loetavas kirjas ning antakse üle isiklikult või edastatakse posti, faksi või elektronposti teel.
Avaldus või märgukiri on võimalik esitada ka suuliselt maavalitsuse ametniku vastuvõtul. Suuliselt esitatud pöördumisele vastatakse samal viisil kui kirjalikult esitatule.

Avalduses või märgukirjas peab olema märgitud:
•avaldaja nimi ja elukoht (postiaadress), juriidilise isiku puhul nimetus ja asukoht (postiaadress);
•avalduses esitatava pöördumise või taotluse selgelt väljendatud sisu;
•märgukirjas esitatava informatsiooni, kaebuse või ettepaneku sisu ja seda põhjustavad asjaolud;
•võimaluse korral avaldust või märgukirja kinnitavad dokumendid;
•kui avaldus või märgukiri esitatakse teise isiku huvides, märkige ka selle isiku nimi ning alaline elu- või asukoht (postiaadress);
•avalduse või märgukirja esitamise kuupäev;
•allkiri. Avaldusele või märgukirjale kirjutab alla selle esitaja, juriidilise isiku puhul selle juht või muu selleks volitatud isik. Elektronposti teel edastatud avaldused ja märgukirjad allkirjastage digitaalselt või märkige isikut tõendava dokumendi nimetus, number ja isikukood.
•Maavanema korralduse või muu vastusdokumendi soovitav kättetoimetamise viis.

Teie avaldusele või märgukirjale vastatakse kirjalikult esimesel võimalusel, kuid hiljemalt ühe kuu jooksul selle saabumisest. Juhul kui asjas on vaja läbi viia täiendav uurimine, võib tähtaega pikendada kuni kahe kuuni ning sellest teatatakse Teile kirjalikult koos põhjendusega.

Kui avalduses või märgukirjas tõstatatud küsimuste lahendamine ei kuulu maavalitsuse pädevusse, saadetakse see viie tööpäeva jooksul pädevale ametiasutusele edasi ning sellest teatatakse kirjalikult ka Teile.
Kui küsimus kuulub kohtu pädevusse, teatatakse sellest Teile kirjalikult, kuid avaldust kohtule edasi ei saadeta.

Anonüümkirjadele ei vastata.


Kui teile osutatav teenus ei vasta käesolevale standardile, võite esitada kaebuse maavanemale, kes vaatab selle läbi ühe kuu jooksul. Juhul kui Te leiate et teenuse osutamisel on rikutud Teie õigusi või piiratud Teie vabadusi, on Teil õigus 30 päeva jooksul rikkumisest teadasaamisest esitada kaebus Tallinna Halduskohtule vastavalt “Halduskohtumenetluse seadustikule”.

Vastuvõtuajad:
esmaspäevast neljapäevani 8.00-12.00 ja 12.45-17.00
reedeti 8.00-12.00 ja 12.45-15.45

Kontaktandmed:
Järva Maavalitsus
Rüütli 25, 72713 PAIDE

Telefon:50 101; 59 601
Faks: 51 764; 50 519
E-post: [email protected]
Veebileht:
 
Järva maavalitsusRüütli 25 72713 Paide Tel. 038 59 601 Faks 038 50 519 e-post [email protected]